Fullt upp!

Tiden springer iväg och jag hinner inte med! Jag har just varit en vecka i Göteborg för att få en inblick i polisarbetet där. Och nu är jag hemma några dagar för att på fredag åka till Skövde på räddningshundsförarutbildning! Det ska bli superkul! Men för att lyckas bra där krävs det ju lite övning och för att öva krävs ju figuranter vilka inte är helt lätt att få tag i! Så vad gör man inte då!?!? Jo, "Man tager vad man haver!" I mitt fall blev det då min kära man som blev nergrävd i lilla snögrottan! Så nu ska ni få se en film ur figurantens perspektiv.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul film! Vårt epostprogram har slarvat bort er emailadress :-(, vi vill skicka inbjudan om kennelträffen till er! Kan ni maila över er mailadress? /Annelie

Postat av: helene

haha det där har jag oxå varit med om (fast på en lavin övning) Men jag fick vänta två timmar innan någon hund kom och räddade mig. Sommnade visst under tiden... ;)

2010-03-22 @ 22:26:20
URL: http://mejsis.wordpress.com
Postat av: Camilla

Vilken kul film! Du har en snäll make som går med på att vara nedgrävd i snön så länge! Lycka till i helgen!

2010-03-23 @ 17:22:41
Postat av: Helena Hagström

Är så stolt så jag finner inga ord !!! Snälla om jag kan få din adress så jag kan skicka ngt till er !!!



Massor av grattis till ert SM Silver i Räddn

Kram

2010-10-01 @ 22:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback