Göteborg

Vi har sjukt mycket snö här. Idag var vi ute hela familjen på gårdens "lilla" snöhög. Vi lekte som små barn alla fem, grävde snögrotta och åkte bobb! När grannen kom förbi och småskrattade åt oss så stoppade jag henne och bad henne ta ett kort på oss! Resultatet:




Imorgon beger vi oss av mot göteborg. Jag och Bessie ska nämligen tävla på My Dog! Vet att jag sagt till andra att det är inte någon som bryr sig om det går dåligt för någon på tävling. -Yehh right!! jaja, jag ska ta denna tävlingen med en klackspark och göra vårat bästa. Vet att vi inte är på en sådan topp att vi kan slå svenska eliten i nuläget men det ska bli en riktigt kul erfarenhet att få tävla med dem!

Kommentarer
Postat av: Ida & Sheepchaser´s Buse

Hej! Va kul med My dog, hoppas det går bra! Hälsningar brorsan Techno

Postat av: Carin

Sopa mattan med dom....... :o)

2010-01-04 @ 11:15:13
URL: http://gimikhi.bloggsida.se
Postat av: Lisa

Haha.. tack så mycket ;)



Jag håller tummarna för er på My dog! Lycka till!

2010-01-04 @ 23:06:52
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback