LK2 i Ridhus

Jag (Daniel) och Kiwi har tävlat första tävlingen i år, tanken var igentligen att tävla första gången i år om två helger i Vilhelmina. Men jag fick möjligheten att efteranmäla till UBHK's tävling så jag tänkte att det kan ju vara bra att ha varit i ridhus i alla fall en gång innan tävling.

Resultatet 175 poäng, hon va jätteduktig. Visste inte vad rutan var för något men annars så känndes det ok. Nu ska vi träna på Rutan, apportering, och att sitta upp efter momenten innan Vilhelmina tävlingen.

Hon slutade på 2:a plats och fick en fin apportbock.



Sen har jag en bonusfilm på Åsa från vår firmafest, hon råkade hamna på senen och fick sjung på skånska. Sen vann hon musiktävlingen, en resväska och drinkbiljetter till hela vårt bord. Hon var duktig :-)




Kommentarer
Postat av: Carin

GRATTIS SYRRAN!!



Snart är du ikapp! :o)



Khi

Postat av: Kerstin

Grattis till er alla. Kiwi för att du är en duktig och lydig hund. Daniel för att du är så duktig att träna din duktiga hund. Åsa för att du visar att du är duktig på att sjunga och att du håller på språket. Grattis till era vinster. Många kramar från mamma, svärmor, mormor, hundmormor osv. Hälsningen kommer från ett vitt, kallt och blåsigt Skåne. Mer snö på väg.

2010-02-16 @ 08:47:16
Postat av: Karro

Gullig Kiwi är på bilden..

Hehe vad sa Åsa om att du la ut filmen!? Nöjd

2010-02-16 @ 16:15:48
Postat av: Helene

Grattis till 1:priset!



och modigt att lägga ut sjungande Åsa på bloggen :)

2010-02-16 @ 20:22:04
URL: http://mejsis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback