snart sommar...

På torsdag är det bara 2 veckor kvar till sommarlov! Kan knappt fatta så fort det gått. Så skönt att det snart är lov men inte lika kul att det om två veckor är vår tenta i Juridik. Jag håller på att bli helt fyrkantig av allt! Fattar inte hälften tror jag...

Bessies träning rullar på som vanligt... Tränat för fullt på borden till IPO-R delen av provet. På söndag ska vi förare examineras i orientering! Som om ni saknar mig så har jag förmodligen gått vilse i skogen hihi!!




Kiwis syster
Khi och hennes matte har nu debuterat i LK1. Det har gått galant! På 3 starter har de skrapat ihop 2 1:a pris.




Detta har äntligen fått Daniel att sätta lite fart med Kiwi. Han kan ju inte vara sämmre! Så om 2 veckor debuterar även han och Kiwi i LK1. Håll tummarna!!





Kommentarer
Postat av: Carin

Är jag med på bild! :o) Jag ser redan fram emot tävlingen om 2 veckor med Böstabyns Kiwi och Böstabyns Khi överst på prispallen!! :O) Hoppas bara dom slipper ligga plats bredvid varandra!

Postat av: helene

oh spännande :)



Skönt med sommarlov förresten! :)

2009-05-20 @ 08:17:38
URL: http://mejsis.wordpress.com
Postat av: Lisa

Snygg soffa. Jag har något som ser likadant ut hemma :)

Jag ska hålla tummarna för dig på söndag!

2009-05-28 @ 19:35:02
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com
Postat av: carin

Nu har det "snart varit sommar" i flera veckor - har det undgått er att det ÄR sommar nu! :o)

jag saknar rapporter om dagsformen för daniel och Kiwi - hur hårda konkurrenter kommer dom att bli? Måste jag lägga in extra-träningspass?

Spännande med syskonkamp.........hehe



Carin

2009-06-03 @ 23:39:09
URL: http://gimikhi.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback