Impulser...

Just nu ligger all focus på räddningen i Bessies träning. Ikväll var vi på klubben för att ställa iordning planerna inför lydnadstävlingen imorgon. Jag tränade lite agility innan vi skulle åka hem. Bessie var fantastiskt duktig med tanke på att hon inte tränat sen förra sommaren. Carin sa att det var sista dagen idag på anmälningstiden till de officiella agilitytävlingarna här i Umeå. Då tänkte jag: Varför inte!!! Snacka om impuls! Känns som vi skulle gå under om vi inte klarar räddningen. Även om jag vet att det kan bli så och att Bessie och jag har våra brister så hade det kännt fruktansvärt tungt faktiskt om vi inte klarar det! Så nu slänger jag iaf in en agilitytävling här så jag inte satsar allt på ett kort! Hur bra det var vet jag inte!?!? men men...


Kommentarer
Postat av: Carin

Det kommer att bli jättebra med Agility för Bessie! Vare sig du klarar Räddningshundsprovet eller inte (vilket du naturligtvis kommer att göra)Hon är ju så jädra duktig!!

Vi ses imorgon för Agilityträning!! :o)

Postat av: Annelie

Heja Bessie och Åsa! Ni är så duktiga! Fattar inte hur ni hinner med allt. Hade varit jättekul om ni kom ner till kennelträffen, men det är ju en bit att åka förståss...

2009-05-10 @ 11:27:22
URL: http://www.sheepchaser.com
Postat av: Carin

Kunde inte Kiwi ha fått ett eget inlägg på sin födelsedag?



Grattis Kiwi i efterhand !



// Syrran Khi

2009-05-13 @ 22:54:06
URL: http://gimikhi.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback