Bröllop

Idag när jag kom hem möttes jag av ett fint grönt kuvert med ett ännu vackrare kort innuti! En underbar barndomskompis ska gifta sig! Så glad jag blir. Det pirrar liksom i kroppen när jag ser kortet. Nått stort står för dörren och jag ska få närvara. Var liksom inte längesedan vi låg där i ditt flickrum i nedraby och snackade om killar och annat skit. Oj vilken nostalgi tur det blev i mitt huvud nu. haha! Till alla er goa skånekompisar och framförallt du då Monika just nu! Saknar er verkligen! Längtar tills vi får träffas igen! *kram*



Annars är det bara hilma mycket just nu! Mycket plugg och lite mera plugg. Sen någonsstans däremellan försöker jag få tid med familjen, träning och hundarna. Jag gör mitt bästa men det känns inte alltid som jag räcker till..

Men nått som är en "ljuspunkt" just nu är att det blir allt ljusare ute. När klockan är 17.30 är det fortfarande inte helt mörkt. Det känns verkligen skönt. Vi går verkligen mot ljusre tider!

Kommentarer
Postat av: Carin

Antar att hon inte ska gifta sig här i Umeå, för då känner jag till en fotograf som har mycket erfarenhet av bröllopsfotografering. Tror säkert hon har fotat minst ett bröllop i alla fall! flina



// Carin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback