Vad ska jag göra nu??

ja, kan någon svara?

När man tappar suget på all hundträning... Ja, vi kan ju träna massor med saker. Vi kan ju framförallt träna skott om jag nu vill ge Bessie en andra chans som räddningshund!?!?

Just nu känns det som jag måste på det igen bara! Känns som när man trillar av hästen; Man måste hoppa upp och rida direkt igen för det blir bara svårare ju längre tiden går!

Jag vill bara säga TACK till alla mina hundvänner som finns med mig i både fram- och motgångar. Det är en räddning att ha er runt mig just nu. Ikväll lockade Carin med mig på inoff agilitytävling, vi får väl se hur det går (med tanke på att jag inte tränat sen jag tävlade sist). Har varken några förväntningar eller förhoppningar...


Denna lilla smilande tjejen gör mig nästan alltid glad!




Kanske är det sånna här man ska ha, Soffhundar!?!?!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kram på er. Inte är ni några soffhundar inte. Ni är ju bäst. Det är bara inte alltid så lätt att visa det på komando.

2009-06-16 @ 16:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback