sommar..

Jag fick en liten hint av carin här att det inte är snart sommar längre. Nu har faktiskt sommaren kommit! Det märks på olika sätt: sol (inte just nu, men ändå), jag har sommarlov, jag fjällar på näsan! ;)

Har hänt så mycket saker sen sist så jag orkar inte skriva om allt!  Igår var iaf sista dagen på första terminen i skolan. Avslutades med tenta igår mellan 14- 20.30. Snacka om att jag var slut i skallen. Irriterad var jag också. Sjukt svår tenta för mig då man helre kunde döpa om den till leta i boken-tentan istället för juridik! Men så är livet. bara att bita ihop och happas på att det kommer tebax med ett godkännt resultat!

Häromkvällen så var jag ute och sprang vårruset ihop med några tjejer från klassen. En riktig seger för mig måste jag säga! Jag vet ju att jag kan springa nu när jag tränat och så men det var ändå en seger att springa hela rundan på 27 minuter (5 km) Låter kanske löjligt, men springa har jag verkligen aldrig behärskat tidigare i livet. Härlig stöttning fick jag med av mina polare!




Ja, sen är det då flytten! Imorgon flyttar vi till ett radhus här rakt över gården (mer vuxenpoäng var det någon som sa till mig :S) Det ska bli hur bra som helst. Lite jobbigt just nu bara då jag känner att vi inte är riktigt där, praktiskt! Ebba hjälper ju inte direkt till i rätt riktning hihi! På bilden har hon bäddat till sigsjälv och Kiwi mitt på vardagsrumsgolvet!



Så nu får vi väl se när vi får internet och så till att funka i nya lyan. Kanske tar en stund vad vet jag. Men håll ut allihopa för när som helst är jag tebax här igen och skriver nått småskojigt!

Och förresten!!! Glöm inte hålla tummarna för Daniel och Kiwi som ikväll debuterar i LK1!!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Carin

Du slog mig.......



Det kommer att ta flera veckor att hämta sig från den förlusten! :o)



Stort Grattis till dig och Kiwi! Det gjorde ni superbra!



// Carin

Postat av: Lisa

....och du som säger att ni inte hade tränat :P Jag gruvar mig i så fall för den dagen då ni kommer och HAR tränat :)



Grattis grattis!!

2009-06-05 @ 23:32:43
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com
Postat av: Helene

Grattis till Kiwi och Daniel för en snygg lydnadsdebut!! :D

2009-06-06 @ 17:45:35
URL: http://mejsis.wordpress.com
Postat av: Marlene

Grattis till Kiwi och Daniel!!!

2009-06-07 @ 23:55:27
URL: http://www.mafomy.wordpress.com
Postat av: HELENA HAGSTRÖM

Jag håller verkligen tummarna för er tenta ..

Men Phuuu va många timmar ni satt o skrev !!!

De va inte lång flytt



Själv har jag varit på min väktar utb o är gk så de känns gött !Tanken längre fram är hundf

2009-06-08 @ 09:18:28
URL: http://www.hagstromberga.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback