Slutprov

Igår var det då dags för Slutprov för oss 5 ekipage som gått utbildning här i Umeå! Nervositeten var hög och det var mycket som stod på spel.

Jag och Bessie klarade inte provet!!! När skotten föll så orkade inte Bessie jobba klart. Så tydligt som det var igår har jag aldrig sett det. Hon ville inte gå in mer på området trots upprepade påvisningar eller så stod hon mest och flåsade.

Orkara faktiskt inte skriva så mycket mer. Jag är grymt besviken, jag var som ändå inställd på att klara det här. Gråter som ett litet barn när jag tänker på det.

Jag skyller inte på Bessie för hon är verkligen en kanonhund. Jag skyller på mig själv som inte vågat öppna ögonen för det problen hon har.


Stort stort grattis till de ekipagen som gick igenom idag! Helena och Hugo, Kristin och Otis, Jocke och Elsa, Susa och Freja!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej, vad tråkigt!! Jag som höll alla tummar jag kunde. Men som du själv säger, Bessie är en kanonhund!



Kram Lisa

Postat av: Vickan

Otroligt synd Åsa. Men ni är ju så otroligt duktiga på mycket annat. Lider med dig, men som Lisas blogg heter; "bryt ihop och kom igen"

=)

2009-06-14 @ 21:13:21
Postat av: Carin

Skickar stora tröstkramar! Men som Vickan skriver - "bryt ihop och kom igen"......

Vi kan ägna midsommaraftonen åt att dränka våra sorger och fundera på om Bessie ska ta sig till Lydnads-SM eller Agility-SM! :o)



Kram på dig!



// Carin

PS Pussa världens bästa Bessie från mig

2009-06-15 @ 00:28:27
URL: http://gimikhi.bloggsida.se
Postat av: Monica Håkansson

Hej, Många kramar skickas. Ni är båda jätteduktiga.

Vi ses till Uffes fest. // Kram Monica

P.s Kör inte får hört med din far i nästa vecka, jag hörde nått om en helrenovering av ett radhus! ?

2009-06-15 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback