Snökul!

Idag hade vi en stor sol här i Umeå som sken så fint på oss. passade på att fota de fyrbenta lite.









Inte helt skarpa men ganska kul ändå!

Igår var vi i pulkabacken tillsammans med en massa andra barn. Ebba fick en bob i julklapp av sina snälla föräldrar ;) Och jag tror bestämmt hon gillar den. Varje gång vi ska gå ut så står hon och pekar på sin hjälm för att hon ska få åka bob. Det är bra för just nu är det lättare att dra henne på bobben än att köra henne i vagnen. Vi var även på "äventyrspromenad" igår. Kanske låter häftigare än vad det var.. Vi (hela familjen) gick en runda på vårat lilla spår här intill där vi bor. Det är ganska backigt där och ganska kurvigt. Så vi drog Ebba upp för backarna och sen åkte vi alla tre tillsammans ner och hundrana sprang som galningar runt bobben.




(Ja.. mamma var lite rädd för den höga farten *hihi*)


Snart snart snart så börjar jag skolan. Ni kan inte ana så less jag är på mitt jobb just nu. Har lust att bara kasta in handduken typ igår och bara gå vidare till mitt nya liv som börjar på Polishögskolan! TJOHOOOO!!!

Jaja, till vi hörs nästa gång så ha det så gott allihopa därute!!

Kommentarer
Postat av: Jenny å Chili

Ja visst var det skönt idag?!! Vi hade också stora solen till låns idag =)



Polishögskolan kommer bli tuff tror jag, men fasen så roligt att göra något nytt! Speciellt nu när du är så trött på ditt gamla jobb - vilket jag har full förståelse för ;-)



Hoppas er jul och nyår har varit bra! Det har vår =)



Kramar på eder alla och ett gott nytt år!!

Postat av: Carin

Förstår att du längtar till skolan! Det kommer att bli jättebra tror jag!



// Carin och löpbrudarna Khi och Mia samt "tack-och-lov-kastrerade" Gizmo

2009-01-07 @ 22:00:45
URL: http://gimikhi.bloggsida.se/
Postat av: Carin

PS Nu ligger ni som länk på min blogg!

2009-01-07 @ 22:01:28
URL: http://gimikhi.bloggsida.se/
Postat av: Carin

Förstår att du är less på ditt jobb - det kommer att bli jättebra i skolan!



// Carin med löpbrudarna Mia och Khi samt "tack-och-lov-kastrerade" Gizmo

2009-01-07 @ 22:04:07
URL: http://gimikhi.bloggsida.se/
Postat av: Carin

Förstår att du är less på ditt jobb - det kommer att bli jättebra i skolan!



// Carin med löpbrudarna Mia och Khi samt "tack-och-lov-kastrerade" Gizmo

2009-01-07 @ 22:05:12
URL: http://gimikhi.bloggsida.se/
Postat av: helene

Hej! Tack för snälla ord! Vi ska rycka upp oss snart. Tränar lite trix sålänge... kul när man lyckas shejpa in ny saker :)



Va skoj att du ska börja på polisutbildnigen!! jag är oxå sugen och nu när jag tagit körkort så kan jag faktikst söka oxå! Men rätt svårt att komma in har jag försått!

2009-01-11 @ 11:52:00
URL: http://mejsis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback