Har inte tid...

Skolan rullar på och jag har massor att göra. Vad tror ni då händer?? Jo, jag blir naturligtvis sjuk! Har verkligen inte tid eller lust med det. Men vad hjälper det att jag tycker. jag får bara ligga här och vänta till det blir bättre.

Vi har superkul i skolan! Mycket nytt. både folk att lära känna och ämnen att sätta sig in i. Vi är indelade i basgrupper om sex pers. De basgrupperna ska vi arbeta i hela terminen. Min grupp brukar vi själva kalla A-gruppen *hihi*. Vi är en riktigt härlig grupp faktiskt och det kommer helt säkert bli en toppentermin!

I lördags så var det inspark med bus och middag! En kanondag som gjorde att vi lärde känna varandra bättre. Det är lite kul med polisstudenter för man kan lätt tro att det är ett gäng strama muskelknuttar. Men så är inte fallet. Vi är ett gäng olika människor med olika tankar och form. Vad som är så kul med är att vi verkligen själva kan skoja om och nästan driva med polisen. På insparksfesten bjöd tex tvåorna på den (tydligen) traditnella polisdansen. Den låten har satt sig lite på huvudet så nu tänkte jag att även ni skulle få njuta av denna sång men med orginalvideo:





Nu ska jag ta och sova lite igen tror jag.... natti natt

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej jag skrev ett litet medelande under förra blogg inlägget. MAria

Postat av: Carin

Grattis till priset Daniel!!! :o)

2009-02-03 @ 22:35:50
URL: http://gimikhi.bloggsida.se/
Postat av: Kerstin

Vilket pris?

2009-02-05 @ 13:08:47
Postat av: Daniel

Jag vann en dag i fårhagen med instruktör hos Kiwi's uppfödare. Jag gissade rätt (nästan) på hur många valpar som Liah (Kiwis mamma) födde i söndags! Gissade på 8 st, 3 tikar och 5 hanar och var närmast då det blev 8 valpar, 2 tikar och 6 hanar. http://www.bostabyns.se/

2009-02-05 @ 20:43:19
URL: http://bessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback