för er som inte riktigt förstår..

Ja, jag tänker främst på min släkt och mina vänner från skåneland. Just nu är det supermycket snö här i Umeå. Jag tror inte ni riktigt förstår så därför tog jag idag med mig kameran ut för att dokumentera och visa er! Själv tycker jag det är nästan som i en saga eller på ett vykort.






Denna lekplatsen kanske några av er känner igen!?? En ledtråd kan vara äppelkaka....




Vårat hus i gryningen

hemma februari 09


Sen blev jag ju utmanad av Carin:

Utmaningen lyder som följer:

- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

 

Min bild blev denna:

 

Denna hunden  är en Saluki som heter Shanti. Vi passade henne några veckor under 2006 då hennes matte var i USA.

Jag har inte 6 stycken men väl dessa 3:



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej

Här är några som inte förstår! Här regnar det ena dagen för att nästa dag storma "småspik" i ansiktet på en. För att nästa dag vara vårväder. Pulkan är oanvänd och likaså snöskyffel. Ja de gör ju förståss ingenting med snöskyffeln. Overollen slits sönder av grus och sten. Vi längtar till att ta en tripp till er men vi har inte bestämt när. Många kramar från Skåne

2009-02-10 @ 08:18:22
Postat av: Carin

Ebba är i min blogg - i gott sällskap med en massa andra söta agilityutövare!



För övrigt undrar jag om ni har bojkottat oss eller har ni gått i ide över vintern?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback