tentaångest över... för denna gången!

Ja i fredags skrev jag då den ångestbildande tentan. Men det kändes bra. Jag blir besviken om jag inte klarar det! å nu är det lugn till nästa gång, just innan sommarlovet blir det.

I helgen har Lisa varit här på besök. Det har gått bara bra. Nu stannar även hon snällt på trappkanten och väntar på kommando att få komma ner.




Enda problemet var väl att om nu Lisa skulle ligga i sängen ville våra hundar också ligga där... Så det fick bli först till kvarn som gällde!




Innan all tenta stress var mina föräldrar här. Det var hur mysigt som helst. En dag var vi ute vid Carins stuga o hälsade på. Ebba fick skjuts av Gizmo, vilket hon verkligen gillade. Pappa undvek kameran som vanligt...



Tack o hej till nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Carin

Då håller vi alla tummar vi har att du klarade tentan!

Postat av: Hilma

Och vem är Lisa om jag får fråga? En jycke i min storlek har visst nästla sig in i flocken när jag varit borta... stanna vid trappkannten för att få kommando, fnys...

/Hilma, den stolta och bitchiga dvärgpinschern om ni minns mig, fnys.

2009-04-20 @ 14:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback