skämes...

Igår var jag ute i slasket och sprang (en mil på snabbare tid än daniel) Det gick väl bra det var bara det att när man ber mina hundar att gå fint när man är på löparrunda så springer de 1-2 m bakom en. Så sammtidigt som man själv kämpar sig frammåt måste man jaga på dom. Folk måste tro där e nått fel... "där kommer tjejen dragande på 2 stckars trötta Border collie..) Haha. Nej jag tror det får bli konditionsträning för dem båda här i vår!

Sen när vi kom hem var de göörskitiga så då blev det vårbad av dem båda. Måttligt glada de blev över det...:






Vi har haft några härliga soldagar här uppe. Önskar bara att snön kunde töa bort nu. Är såå trött på den.



På söndag gör Bessie och jag delprov 2 i räddningen så håll tummarna för oss allihopa därute!


Kommentarer
Postat av: Ida och "Techno"

Lycka till på söndag! Hälsar brorsan Sheepchaser´s Buse med matte.

Postat av: Kerstin

Hej alla fina hundar och mattar och husse. Nu kommer vi snart som era gäster. Vi håller alla våra tummar för att det ska gå bra för er på söndag. Här är det vår och 15 grader plus. Northina vill plocka ut poolen men Dan tycker att vi ska vänta lite. Många kramar från Tomelilla

2009-04-02 @ 08:30:17
Postat av: Carin

Lycka till på lördag!

Vad gör ni i påsk? En grill/pimpeldag på havsisen kanske?



// Carin

2009-04-02 @ 17:17:24
URL: http://gimikhi.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback