NEJ!!!



Dagarna rusar på! Många aktiviteter har jag hunnit med. bland annat lite räddningsträning i rivningshusen på Ålidhem. Bessie är helt strålande på träningen nu för tiden! Vet inte riktigt vad som hänt men bra går det o det är superkul!


I helgen har vi haft mina svärföräldrar på besök ( och Elin förståss) för att gå på kalas. Min lilla Ebba fyllde ju 2 år i lördags. Kan inte riktigt fatta det faktiskt. Låter ju klychigt men tiden springer faktiskt bara iväg.

Det finns ett ord som hon kan lite bättre än alla andra just nu: NEJ! Tror det är 2årstrotset som slår till på riktigt nu. Men men, det går väl över... lagom till 3årstrotst kanske hahaha!!!




Hejdå alla glada!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Bessie är ju bara så bra men hon hade inte varit det utan sin husse och matte. Pussa och krama den lilla nejsägaren. Kramar till er alla från sommarSkåne

2009-04-27 @ 16:08:06
Postat av: Anonym

Åhh...vänta bara till den "underbara" 3-års åldern!

:o)

Postat av: HELENA HAGSTRÖM

Öka stressen så du får högre intensitet i hennes makerings arbete så ska du se att du får till en kanonmakering !!!! ( Om du har skall makering )



Trots å hej å hå .... sen kommer 3 års trotsen



2009-05-02 @ 12:44:41
URL: http://www.hagstromberga.com
Postat av: HELENA HAGSTRÖM

Jag funderar på att eventuellt åka till Piteå och tävla så då tänkte jag komma förbi er så jag få se swippos dotter har ju inte sett henne sen valplådan

2009-05-02 @ 12:46:52
URL: http://www.hagstromberga.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback