Sist...



I helgen var det KM i lydnad på klubben. Jag visste ju att vi inte var helt redo för tävling och så men inte var jag förberedd på att bli sist! Haha! Från första plats förra året till sista nu då. Men det har jag lagt bakom mig nu. Nu tar vi nya friska tag! Inte denna helg men nästa så blir det en ny start i Sollefteå. Tillsdess blir det rolig och väl genomtänkt träning ;)

Kiwi och daniel tränar på som vanligt. Det märks att det verkligen blivit Daniels hund, vilket är bra, hon lyder honnom betydligt bättre än mig.




På våran klubb värnar vi om att få in unga i verksamheten. Ebba har redan börjat träna som tävlingsledare...



Sen till sist en liten notis om mig själv! Jag har fått ett positivt antagningsbesked till polishögskolan. Så januari går jag tillbaka till skolbänken för att skaffa mig ett brett yrke som jag ska trivas med och kunna ha lääänge! Tjohooo!!!!

Kommentarer
Postat av: Husse

Grattis min blivande polis!

Ps. måste vi gå med hundarna kopplade nu när det är koppeltvång???

2008-10-16 @ 11:35:07
Postat av: Carin

STORT grattis till din antagning!!!!!!!



Måste fundera på vad man ska dölja/inte prata om/gömma om man ska fortsätta ugås med dig sedan! :o)



// Carin

2008-10-16 @ 14:36:10
Postat av: Kristiina

GRATTIS !!!! Vad roligt =)=)

Rolig och genomtänkt lydnadsträning lät inte heller så illa , hihi.....

Måste man bli helt laglydig nu ? eller är du ev. mutbar ??

Postat av: Helena & Fredrik

GRATTIS till antagningen!! Härligt att få plugga till det man vill:o)











2008-10-17 @ 10:59:35
Postat av: Hilma

Tack snälla The Päbels för ni fixade så jag blev firad på min födelsedag =)

Kram Hilma

2008-10-19 @ 23:02:34
URL: http://hilmaw.spaces.live.com/
Postat av: Helena Hagström

Waow super grattis ! Mitt dröm yrke POLIS

Kram i massor

2008-10-26 @ 13:08:39
URL: http://www.hagstromberga.com
Postat av: Hilma

Grattis till antagningen!



Det har ju husse och matte sagt redan, men här får du det skriftligt av mig.



// Hilma

2008-10-28 @ 15:29:28
URL: http://hilmaw.spaces.live.com/
Postat av: Stina Toss, Kate och Silja

Stort GRATTIS från oss i söder, till antagningsbeskedet - vad spännande!!!



Ha det bra



Kram Stina med flock

2008-11-01 @ 22:51:35
URL: http://tosseriet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback