Tävlingar 2009

Då har vi startat 5 gånger i elit och bara ett 1:a pris! Känns inget vidare... Nu sist när vi tävlade kände jag att vi hade tränat väl och borde fått bättre poäng men så blev inte fallet. Bessie blir disträ på tävling (börjar nosa och titta på annat) och då blir jag i regel medvetet eller omedvetet irriterad och det gör att Bessies oönskade beteende bara stegrar och blir värre och värre. måste hitta någon lösning... Finns en möjlighet till att starta i elit i år. har inte bestämmt om jag ska ta den eller om jag ska stanna hemma i min kammare och fila...

Det är en allmänt tråkig tid nu. Mörk och tung.. Fast jag har kul saker att se fram emot (skolan, besök till umeå, åka hem till skåne) så känns det hopplöst tungt nu.

Men men! Vi ser ljust på frammtiden o planerar redan nu för tävlingsåret 2009!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ni vet att ni är bra som ni är så skynda långsamt så kommer det. Längtar efter er. Vi ses snart. Många kramar från Kerstin och Dan, Northina och Svante

2008-11-05 @ 13:04:20
Postat av: Carin

hehe Jag har redan suttit med almanackan och prickat in tävlingar för fullt..... :o)

Det blir snärjigt att hinna med 3 tävlingshundar!!



// Carin

2008-11-05 @ 21:13:39
Postat av: Annica och Sheepchasers Della

Hej!



Har en valp från Annelie och Kristians D-kull. Har kikat in här några gånger och läst i din blogg. =) Hoppas ni hittar varandra igen du och Bessie, ser ju fram emot att läsa vidare om cert etc ;)



Mvh Annica och Della


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback