Snöfall

Nu var det längesedan som jag bloggade igen... Tiden går och i ärlighetens namn så kommer hundarna lite i skymundan i dessa mörka tider. Inte mycket tid eller ork till träning osv. Men nu faller snön här i Umeå! Så Bessie lever upp som bara den när man kommer ut. Springer som en tok och klättrar i snöhögar. Kiwis främsta intresse är att bara "eye:a" och allmänt bara göra som Bessie gör. För hon är Kiwis stora idol!!

Snart snart snart ska jag slippa mitt tråkiga jobb och få normala tider igen. Då hoppas jag att jag ska bli piggare igen och få mer ork för familjen inklusive hundarna förståss! ;))

Lite bilder som gör mig glad:










Kommentarer
Postat av: Kerstin

Härliga snöbilder. Så hade vi också viljat ha det. Men här är åter vår/höstväder igen med uppemot 10 grader. Längtar efter er alla. Hälsar Kerstin och Dan, Northina och Svante

2008-11-27 @ 13:19:54
Postat av: kristiina

Så fina bilder på tösabitarna (visst lät det skånskt =) ) Saknar er =( vi är väl ungefär lika muntra här....ser framemot januari o nya tag.

Trevlig advent till dig kompis o din familj.

Postat av: Carin

tjaba.....



Snart dags för Kiwi-Gizmo-Mia-promenad igen?

Nu är bara en vecka kvar innan jag åker till Strömsholm med Khi!

Kanske, kanske vi orkar träna nå´n dag/kväll framöver?

// Carin

2008-11-29 @ 02:22:31
Postat av: Evelina

Härliga bilder! Visst är det kul med snö? :-)

Länge sen jag såg er nu, hoppas allt är bra och grattis till skolan!

//Evelina och Mysan (som äntligen fick LP II i vännäs!!)

2008-12-03 @ 09:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback