Vilken hund!

Min fantastiska Bessie! Tack Sheepchasers för den absolut bästa hund jag kunde få! Idag så har hon en en gång visat sig från en av sina bästa sidor och vi fick glänsa längst upp på pallen! 266p TROTS en nollad ruta!!! Alltså 11p över gränsen för ett förstapris. Jag kan inte fatta det än, dommaren bara matade mig med tior som jag var en liten hungrig fågelunge ;) . 8,5 på fria följet, 8 på fjärren och som sagt en nollad ruta men annars var det 10:or rakt igenom!! Jag kan tycka att dommaren var lite snäll men mina träningskompisar höll inte med och tyckte att han var rättvis och att jag bara skulle vara nöjd så då får jag vara det! =)))



överst igen!


Våran granne Alexandra och hennes hund Frassen startade i LK1 idag! De var såå duktiga. Jag har gett dem en del tips och följt dem längs vägen fram till tävling så jag är såå stolt! De har tränat hårt och fixade galant ett förstapris idag. Hon kom på 8 placering av 25 hundar! inte illa!!!! =)



Alexandra och Frassen

Kommentarer
Postat av: Jenny och Arro

Wohooooooooooooooooooooooo sis!!!!
Eliten nästa redan som 1,5-åring????!!!!!!
Ni är våra idoler jö!! Lööööööööve =)

Postat av: Kristian

Ni är helt fantastiska!
Jag är så stolt över er.
/Kristian

2008-05-05 @ 06:17:39
URL: http://www.sheepchaser.com
Postat av: Beundrande publik

Hittade hit förut från Sheepchasers hemsida och tittade beundrande från publikplats igår. BC av Bessies typ gör att jag blir sugen på en BC själv, men det blir en working kelpie som jag kommer och konkurrera med sedan istället. Inspirerande att se ekipage som det går så bra för! /Lina Samuelson med Kickan

2008-05-05 @ 14:11:15
URL: http://samuelsons.blogg.se
Postat av: Kristiina

Grattis =) Ni är superbra , hurra !
Välkommen till eliten =)

2008-05-05 @ 22:03:33
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: Hilma

Jag vill också ha en sån där puss som Bessie fick. Jag besvarar ju pussen så gärna!
Klart att Bessie vinner, hon är ju typ Kung, men utan ja ni vet...

2008-05-06 @ 15:48:07
URL: http://hilmaw.spaces.live.com/
Postat av: Kristiina

Roligt att se det på film =) Vad duktiga ni var , hurraa

2008-05-07 @ 06:59:56
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: helena h

Super grattis säger jag bara !!!
Ni är helt otroligt så duktiga,,ja det finns knappt ord för det

Massor av kramar Helena hagström

2008-05-09 @ 23:27:11
Postat av: Helena h

Så fort jag får mitt ftp ska jag lägga in er på hemsidan !!

Men jag har lagt in er på Bloggen !

Ni kommer få stå många gånger högst upp på prispallen så duktiga som ni är !!!

Jag blev så glad att du skrev och talade om !

2008-05-10 @ 07:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback