Våren kanske kommer till Umeå också!

Tänke att jag måste dela med mig lite av dagens bilder. Vi hade så härligt väder så träningen gick som en dans! =)


KlätterEbba


Idag var hela familjen med på träningen!

Bessie vindmarkerar tydligt..

Tydlig markering

skallmarkerar..

Skallmarkerar

och får fram figuranten som ger mig mina bollar!

Hittad!

Tillsist en bild från fysträningen som vissa gillade mer än andra. Tror inte ens Bessie såg det som fysträning. hihi ;)

fysträning på olika vilkor

Kommentarer
Postat av: kristiina

Ha ha ,ja matte ser inte så lycklig ut över fyspasset =)Vad rolig träningen ser ut att vara.
Ha det bra !

Postat av: Helena Hagström

Hoppas det fungerar bättre idag !!!
Jag är så stolt över er när man läser om all er träning o tävlingar ! Jag håller tummarna nu för att allt ska bli bra med Bessie tjejen

Gå in på min hemsida ska få se ett snyggt foto på index på pappa Flash

2008-03-18 @ 15:08:58
URL: http://www.hagstromberga.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback