Vägen mot räddningshund

Helgen var fullproppad som vanligt! I lördags var det delprov 1 i räddningen. Bessie skötte sig fint och vi är fortfarande med i matchen om att bli färdigutbildat räddningsekipage =). Tyvärr så är det tre ekipage som hoppat av /trillat ur i sammband med delprovet. Känns jättetråkigt då vi är ett riktigt härligt gäng som tränar ihop. En liten film på ruinsöket:



O så lite bilder...







På söndagen hade jag avslutning på min tävlingslydnadskurs. Jag tyckte mina kursare var superduktiga. De hade tränat på och det syntes. Blir stolt och glad över att se deras framgångar. Ska bli kul att följa dem framöver.

Nu ska jag gå och sova. Jag har nämligen börjat jobba nu. Börjag 3.30 på morgonen 5 dagar i veckan *gäsp*

Kommentarer
Postat av: Carin

GRATTIS till klarat delprov!! Kommer ni till sommarcupen tis 17/6?

2008-06-17 @ 00:14:58
Postat av: Kristiina & Lilo

Grattis ! Vad roligt , ni är superduktiga...

Har ditt eller Bessies koppel i ryggan.

Ha en underbar midsommar

Postat av: helena h

Grattis ni är kanon kul att se avkomma som går i flash tass spår



Vägen är lång o många faller bort till vägens slut men det är så o det tuffaste är dock slutprovet ! Men jag håller tummarna stenhårt för er .... Du måste maila mig när och var du ska göra slutprovet för om jag har möjlighet vill jag gärna komma och se det !



Önskar dig o din familj en trevlig midsommar



Kram Helena Hagström

2008-06-20 @ 07:28:31
Postat av: Sandra

Grattis grattis! Kul att de går så bra för er....inte för att jag är det minsta förvånad ;-)

Kram på er

2008-06-21 @ 12:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback