tiden bara rinner iväg...

Som sagt, nu går det fort! I aug förra året så friade min Daniel till mig och nu den 12 juli så står bröllopet av stapeln! Vi har en hel del planering kvar men vi ser så fram emot dagen. De flesta av våra vänner o bekanta ska komma och det är vi så glada för. Tanken var att Bessie skulle få bära fram ringarna till oss i kyrkan men så blev det tyvärr inte då kyrkan inte gick med på det.

Jag har ju börjat jobba igen också, det går okej tycker jag Jag går upp klockan 3.00, börjar 3.30, men sen slutar jag redan 10.30 och det är ju bra. Mycket bättre än oregelbundna tider som förut och att jobba ända fram till 3 på natten.

Så som ni kanske förstår så hinner jag inte med fullt lika mycket träning nu. Men jag tror det är bara bra för Bessie, hon kan behöva en paus. Men lite agilityträning blir det iaf för veckan efter bröllopet så åker vi söderut till Karlstad för att tävla på en stor tävling som heter Värmlandshoppet. Det ska bli kul, för där ska även Jenny och syrran Chilli tävla! Kul sällskap och alltid lika kul att tävla (iaf när det går bra ;))!

Sen har det bestämmt vilken hund som ska bli våran, eller Daniels Kiwi! Ska försöka att inte lägga mig i allt för mycket men det kan bli svårt ;)! Hon är såå söt! En riktig liten tunna!

Kiwi 6 veckor

Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis! Hade inte aning att ni skulle gifta er! Va kul! Roligt också att det går bra med räddningsträningen o att ni ska få tillökning i form av en liten lurvig sådan! Lycka till med allt, ni är så duktiga! Kom förbi om ni har vägarna långt söderut.../Annelie

Postat av: Faster Nena

Vilken sötnos!Man blir ju riktigt avundsjuk... Kanske kan få låna? ;)

2008-06-27 @ 20:24:25
Postat av: helena h

Grattis till er vigsel som skall föra er samman till man och hustru ....



Grattis även till vapen var kommer den ifrån blev så nyfiken ....

kramizz helena hagström

2008-06-28 @ 13:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback