Vittringsapportering

vittrngsapportering


Just nu tränar vi mycket på vittringsapportering. För er som inte vet är det ett av momenten i lydnadsklasserna som går ut på att hunden ska hämta den pinnen som föraren hållt i. Detta är inget favorit moment för oss. Tror jag ska bli galen när hon kommer med fel pinne. Jag tycker jag tränat ganska grundligt men det verkar ju inte gå hem..

Men som tur är så är det ju i helgen vi ska gå kurs för Niina Svartberg. På fredagskvällen är det en föreläsning om tävlingspsykologi som ska bli mycket intressant. Både lördag och söndag åker vi till Vindelns ridhus för att träffa henne för individuell träning. Det är förutom oss 7 hundekipage som ska vara med och 12 observatörer. Alla har antagligen lika stora förväntningar. Jag har i varje fall höga förväntningar, förhoppningsvis kan hon ge mig några tips och råd om hur vi ska gå tillväga för att nå toppen =)

Kommentarer
Postat av: Kristian

Givetvis kommer det gå bra!
Ni är jätteduktiga bägge två.
Snart blir det SM, och då ska jag stå på första parkett!
/Kristian

Postat av: Anonym

Det går säker jättebra. När går SM och var är det??
Kram till er alla
/
Monica H.

2008-02-01 @ 09:11:22
Postat av: Åsa

Hehe, nej än så länge har vi inte koll på något SM inte. Men kanske kanske någon dag ;)

2008-02-01 @ 15:45:52
URL: http://bessie.webblogg.se/
Postat av: kristiina

VA??? , inte SM , skojar du???? *ler i mjugg*
Hoppas kursen är kanonbra , vi ses på onsdag =)=)

2008-02-02 @ 22:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback