Vinterdag.

Dagarna flyter på som vanligt här, vi har fullt upp. Bessie har räddningskursen 2 ggr i veckan, det finns möjlighet till att träna lydnad i ridhus 2 ggr i veckan (vilket behövs då debuten i LK3 närmar sig!), jag jobbar ca. en kväll i veckan nu, jag och Daniel går på buggkurs en gång i veckan och dessutom försöker jag hinna med att träna mig själv ibland.. Men det är kul att ha saker att göra. Jag brinner ju för det här med hund så det är bara kul =).

Idag tog vi i alla fall en långpromenad i solskenet. Vädret var såå underbart nästan så man fick lite vårkänslor när man hörde fåglarnas kvitter trots det var 10 grader kallt.

Bessie drar vagnen

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hehe, Nellies valpar är grymma, köra barnvagn kan dom också! Fina vinterbilder, här i söder finns inte en snöflinga. Ha det jättebra!/Annelie

Postat av: Anonym

Härlig bild. Här regnar det.
Va skoj detta med bugg kurs. Jag har sedan 1979
försökt få Kenneth med på danskurs utan att lyckats. Fortsätt med alla fina bilder, jag har dem lite här o där på jobbet.
Kram
Monica Håkansson
p.s Förhoppningsvis träffas vi i sommar.

2008-01-24 @ 16:52:32
Postat av: Kim o Co

Hej hej,
har inte varit inne på vår blogg förrän nu.
Allt fungerar toppen med hundar/katterna, de brydde sig inte alls utan det flöt på som om ingen ny faniljemedlem hade kommit till!
Träningen blir dock lidande då Daniel dagligen snickrar på vårt hus o det (förutom Izabelle) är prio 1, man vill ju bli färdig o flytta upp.
Hoppas allt är bra med er alla o vi kanske ses i sommar!
/kramiz

2008-01-24 @ 23:18:23
Postat av: kristiina

Halloi =)
Tänk att ha en egen barnflicka det är inte dåligt av en liten BC =)
Lycka till på kursen i helgen.....så blir ni oslagbara sen =)

2008-01-31 @ 11:27:18
Postat av: Helena Hagström

Vilken go bild !!!
Den skulle du skicka till en tidning ....
Kram Helena Hagström

2008-02-07 @ 08:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback