Bessies nya täcke!

När jag kollade in på syrrans blogg för ett tag sedan så fick jag syn på ett grymt täcke som Jenny sytt. Jag passade då på att fråga om hon ville sy ett till Bessie också, det ville hon! Det blev grymt snyggt! Inte nog med det, det täcker alla viktiga muskelgrupper. Det kommer att komma väl tillpass nu när vi ska ut och träna sök. Kommer bli en hel del tid där Bessie ska ligga stilla och vänta på sin tur och då gäller det att hålla sig varm.

Bessie posar motvilligt:

pose

snyggast!

Ebba ville så gärna klättra på Bessie när jag skulle fotta så hon fick också vara med på ett hörn. (lägg märke till att hon står helt utan stöd)
ebba hjälper till

Kommentarer
Postat av: Jenny å Chili

Hihi shit sicken go min Ebba har!!!
Kul att ni gillade täcket ;-)
Kramar från sis times two!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback