Bessie siktar mot högre höjder

Fort gick det! Snön kom och lika fort började det regna så nu är det bara slask igen.. Men lite bilder han vi ta i det fina vädret =)

sikta högt

image116

I helgen var vi på räddningsträning igen. Vi kom då fram till att figuranterna inte skulle belöna Bessie med kamp som jag tidigare andvänt utan istället andvända två bollar som de kan sammarbeta med. Jag som faktiskt tänkt på det där, tyckte det var smart med kamp för jag fick för mig att då var det bra sammarbete och att Bessie var tvungen att komma nära figuranten. Men istället för att "va trevlig" så tänder Bessie till mot figuranten när hon får kampa. Vad tänkte jag ejentligen!! Så klantigt.. men men, som de sa..
-Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker! ;-)

Kommentarer
Postat av: Helena H

Hejsan !! det är så kul och glädjande att läsa er blogg ,, ni är så fantastiska i ert arbete med Bessie !
Lycka nu till med räddnings träningen ( kul att se ngn som går i pappa flash tass spår ..
Hälsn Helena H

2008-01-22 @ 19:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback