Helgkurs för Niina Svartberg

Då va helgen över och man är fullmatad med ny kraft att fortsätta lydnadsträningen. Bessie skötte sig bra på alla sätt faktiskt! Bessie hade ju inte legat något i bur innan helgen (inte sedan hon var valp iaf) men det fixade hon utan problem. Hon passade på att slappna av där så hon var pigg och allert sen på lydnadsträningen.

Totalt under helgen hann vi med 4 st 20 minuters pass med Niina var. Jag valde att träna på fria följet, vittringsapport, metallapport och fjärrdirrigering. Och som jag väntade så fick jag en del bra tips. Många saker som Niina sa var sånt som jag tänkte "att jag inte tänkt på det" eller "just det ja!". Så på så vis var det ju ejentligen inget nytt och revulutionerande men det var bra saker och bra väckarklockor! Niina är en bra instruktör som på ett bra sätt kan förklara hur man ska träna, eller vad man gör för tokigheter men som ändå får alla att känna sig bra.

image119

Familjen Honey har burträning inför helgen =)


image120

Bessie väntar på sin tur i ridhuset..

Kommentarer
Postat av: Husse

Men tack för den bilden! Jag visar min bästa sida eller? :)

2008-02-04 @ 11:21:10
Postat av: Matte

Husse har bara bra sidor! ;)

Postat av: Kerstin

Vad roligt att kursen var så givande som ni förväntat er. Svante har fått kursinbjudan till nästa lördag då allmänlydnadskursen börjar. Vi längtar för det finns mycket för oss att lära. Många kramar

2008-02-04 @ 14:05:39
Postat av: Kristiina

Vad bra att det var bra =) då får vi massor med bra tips i morgon.......

2008-02-05 @ 11:26:15
Postat av: Anonym

VEm är det som ska vara i buren??

Jag förstår Ebbas fundersamma blick.
Ha det bra alla. Kram Monica

2008-02-06 @ 15:59:54
Postat av: Helena Hagström

Den va häftig bur träningen ! Fågan är vem tog platsen först husse eller bessie ????
Vilka goa skratt ha ha ha ha .....

Kramar i massor Helena Hagström

2008-02-07 @ 08:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback