helgen som gått..

image121


Tiden går så fort här så jag hinner nästan inte uppdatera min blogg ;) I fredags täffade vi Zack och busade med honom. I lördags var jag och Daniel på fest med Daiels jobb så då var både Bessie och Ebba på passning hos Hilma. Bessie var lättpassad tydligen. Hon satt framför katten hela kvällen och stirrade =)
Sen i söndags var det ju räddningsträning. Det är kul för det känns verkligen som det går frammåt. Bessie blev buren av olika pesoner i gruppen och det accepterade hon. Vi kollade även på markeringssätt. Bessie verkar helt klart bli en skallmarkör. Trodde jag inte alls men när vi gjorde övningen så skallade hon typ direkt och ihållande dessutom. Det är så kul att träna när det går bra!
Känns som vittringsapporten börjar klarna oxå nu! På tiden med tanke på att det är tävling på söndag :-o Känns som jag får ta det som det är, jag är ju inte helt färdig med alla moment. Men det är klart att vi hoppas och vill tro på ett första pris!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ, Jag tror absolut på ett första pris.
Verkar fungerar helt perfekt mellan dig o Bessie.
Tack för foton på Ebba. Jag ska försöka skriva ut den på färgskrivaren här på jobbet.
Ha det bra och kramar till allla./ Monica H.

2008-02-13 @ 07:54:57
Postat av: Jenny å Chili

Klart ni klarar de!! ;-)

Köss på er!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback