Vinterkräksjukan

Ja, en lång och seg kräksjuka har vi dragits med här hemma. Redan natten till söndag blev vi dåliga (jag och Ebba) och låg mellan toan och spannen 1 dygn ungefär. Guu så ynklig man blir, det är verkligen inge kul. Bara skakar och är knappt kontaktbar. Men Ebba däremot, hon gör vad hon ska sen är hon fit för fight igen! Men hennes har varit mer långvarig, hon känns riktigt smal nu, tro det eller ej men hon ratar massa mat, till och med saft! I morse trodde jag att vi var på bättringsvägen och daniel fick stanna hemma så jag åkte och jobba. Men icke det. Jag fick vända hem igen... Så nu sitter jag här i min soffa igen och hoppas att nån ska skriva nått i min blogg som livar upp oss!!?!

Kram på er i decembermörkret (ni som vill ha en *hihi*)

/Fam Päbel

Kommentarer
Postat av: Carin

Usch och fyyy...kom inte hit och kramas! :o)

2008-12-05 @ 23:43:20
Postat av: Carin

Nu har jag dammat av min gamla hemsida....och börjat blogga!!!! :o)

Postat av: Kristiina

Stackare.....jag riktigt känner den där känslan......hoppas nu att ni kryar på er snart så ni är pigga tills ni åker .

Snart vänder det o blir ljusare tider =) Har du redan bokat nästa års tävlingar ? Tänkte om vi skulle åka tillsammans nåt.

Ha det så bra ni kan , inga kramar nu......

2008-12-07 @ 10:08:36
URL: http://puli.blogg.se/
Postat av: Monica Håkansson

Hej,så hemskt. Vi får verkligen hoppas att ni alla är bättre till julhelgen när ni kmmer till Skåne och hälar på.

JÄTTETACK för det fina bröllopskortet. Minnena från Umeå kommer tillbaks. Vi vill dit igen och stanna lite längre. Kram på er alla. Monica H.

2008-12-08 @ 09:26:35
Postat av: helene

hittade hit via carins sida. Kul med fler bloggar att läsa :)



Seeegt med vinterkräksjuka...hoppas verkligen den inte hittar hem till mig

2008-12-08 @ 13:43:40
URL: http://mejsis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback