Helgkul i Luleå

I helgen åkte vi till Luleå för att fira Daniels syster Helena på hennes födelsedag. Bessie har skött sig fint hela helgen. Det ända buset hon hittade på var att äta upp all sin mat på lördagsförmiddagen när vi var och spelade squach. Så därför blev det ingen mat en för henne innan vi kom hem igen...

Vi hittade en grym trappa som vi passade på att träna i. Perfekt inför inträdesprovet i räddning som går av stapeln nästa helg där vi eventuellt ska delta. Bessie är väldigt stark i alla miljöer. I trappan idag var hon inte berörd men jag däremot  kunde inte låta bli att få lite svindel när jag kom upp i höjden ;)

Bessie i gallertrappa

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Bessie, det var modigt av dig att klättra så högt. Svante längtar efter dig. Han hoppas att ni ska träffas snart. Många kramar

2007-11-12 @ 15:16:23
Postat av: Hilma

Wow sådär högt kan jag också klättra fast högre och i trappor som har glesare galler en denna... eh, fast jag vill inte, men jag kan... okej då, kanske inte! Du är bäst! Kram från Hilma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback