Syskonträff

Syskonträff

När Daniel skulle åka och jobba i Göteborg så passade jag o Bessie på att följa med så vi kunde träffa Bessies syskon som bor just där. Det var supertrevligt! Vi tränade en stund och sen fick hundarna busa ihop ett tag oxå. Det var kul att se hur lika de var. Så på bilden så ser ni från vänster: oss altså Åsa och Bessie, Jenny och Chili, Cia och Benny.


Vi blev även hembjudna till Jenny på lite mat o så. Hundarna busade först utomhus och sen när vi kom in så passade de på att "gosa" på en filt. De verkade ha det heltrevligt de oxå!

syskonkärlek


Under tiden i Göteborg fick Bessie en sårskada på en av sina trampdynor. när hundarna busade så gick såret upp o Bessie började blöda igen, men som tur var så var vi ju hos "sjuksyster Jenny" så hon hjälpte oss att lägga bandage om tassen.

skadad

Kommentarer
Postat av: Jenny å Chili

Finfint!! Javisst hade vi kul?! Välkomna åter!!! Eller ja, kanske min tur att hälsa på er nu... hihi

Kram på er alla barn!

Postat av: Jenny

Hejsan.. sorry att jag var så kort på msn ikväll... men jag hade ooootroligt mycket att plugga på.. vi hörs igen imorrn säkert! Nu sover du din lilla gumma, med dina goingar brevid dig.. själv får jag sova själv i flera dagar nu, för Arro lille gubben är ju hemma i Floda, för jag vill ju inte riskera bc-sheltie-blandisar!!
Kraam

2007-02-05 @ 23:08:15
URL: http://bambam.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback