Pyssel

Min kompis Hilma utmanade mig på lite frågor! Här kommer svaren Mycket glad men först regler:

Sätt in ett kryss (x) på påståendena som stämmer in på dig eller din hund. Ett bindestreck (-) på dom som inte stämmer in på dig och slash (/) på dom som stämmer in lite. Inom () mina kommentarer.

MATTE/HUSSE:

[x] Är äldre än 25 år
[x] Tjej (husse är dock kille)
[x] Har haft hund förut
[x] Har/Har haft egen hund
[-] Räddat livet på en hund
[x] Tagit hand om en vilsesprungen hund
[x] Tävlat i någon hundsport
[x] Läser Canis, HärligaHund, Vovve, Hundsport eller annan tidning
[x] Gått en instuktörledarutbildning
[-] Varit ringsekreterare

HUNDEN:

[x] Tik
[-] Hane
[x] Har gått minst en kurs inom vardagslydnad (Behöver ejentigen ingen men ändå..)
[-] Har gått minst en kurs inom någon hundsport
[x] Har mer än tre halsband
[-] Har mer än 2 täcken (ett begangnat)
[x] Gillar att bada (det och snöhögar är typ det bästa som finns)
[x] Stor arbetslust (den största)
[x] Kan mer än 10 trick
[x] Gillar barn (den snälla sorten)
[-] Haft någon sorts sjukdom

ALLMÄNT:

[/] Matte/Husse äter flingor
[-] Matte/Husse har läst Harry Potter
[/] Matte/Husse spenderar för mycket tid framför datorn
[/] Matte/Husse jobbar (matte passar ebba hela dagarna för tillfälligt)
[/] Matte/Husse tränar
[x] Matte/Husse har en skiva med Spice Girls/Backstreet boys/ABBA
[/] Matte/Husse är rädd för spindlar (mest matte)
[-] Matte/Husse gillar sushi
[x] Matte/Husse har msn
[/]Matte/Husse pratar i sömnen (vet inte jag sover då!)


Inte full pott här heller.

Jag utmanar Chili och alla andra dogs som vill vara med. Häng på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback