Vårkännslor

v?rk?nslor

Nu har våren kommit hit till Umeå!
Nu när matte är lite mindre rörlig än vanligt ;-) så blir det ju inga långpromenader med oss allihop tillsammans. Så i lördags så bestämde vi oss för att hämta upp Hilma o co. så körde vi bort en sväng o parkerade närmare älven. Längs älvkanten hittade vi en snöfri fläck där vi kunde sitta o sola medans hundarna röjde runt. Det blev en jättemysig eftermiddag! På kvällen var oxå Hilma här o Busade så efter denna dagen var Bessie helt slut...

Men helgen var inte slut än.. Igår (Söndag) så var det ju våffeldagen och det betyder ju att även alla hundar fick en våffla ;-)

v?ffeldagen


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Där skulle man varit med. Hos oss i Skåne är det ju också vår men det blåser så kallt. Fick matte sin våffla på sängkanten eller fick hon också sitta vid bordet? Många kramar

2007-03-26 @ 13:52:04
Postat av: Diana

Va våffla??? JAg fick ingen våffla, snyft. Matte visste inte om våffeldagen. Nu ska jag tjata till mig våfflor =) //Hilma

Postat av: Helena Hagström

Ja de där tackar ju inte en bc Nej till !!! Vilken liten snygging du är .... Kramar Helena Hagström
Matte kan du maila några bilder Bessie ??

2007-03-28 @ 17:56:46
URL: http://www.hagstromberga.com
Postat av: ¨Karin

Hej, vilka underbara bilder ni har på Eran Bessie! Kullsyskon till Chester...
Chester och jag(matte).....vi har flyttat ifrån vår stora fårgård...numera bor vi inne i Nyköping..men det fungerar det också...Chester har börjat på Lydnad klass 1...med framgång....kanske är det så...att det är det som vi ska syssla med...jag vet inte.
Kolla in vår nya blogg....hoppas vi se någon gång!

2007-04-10 @ 18:55:17
URL: http://chester.blogg.se
Postat av: Kimmi

Hej, nu är vi tillbaks igen med vår blogg.
Kram Basic & Co

2007-04-17 @ 11:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback